random lyrics from japan (mostly visual kei) - romaji & kanji
いろいろJ-POP歌詞。今はV係ばっかり

2013/04/12

BLACK LINE - Black Rainbow


title : Black Rainbow
artist: BLACK LINE
lyrics: Mikaru
music : Yudai
kanji : peffy (from booklet scan by Keigu - thanks Captive Psyche)
romaji: peffy
English translation: Captive Psyche

Black Rainbow
Catch fire moeta desire
Black Rainbow
Mi vi da Loca! Mi vi da Loca!
Black Rainbow
What's the feeling sameta Emotion
Black Rainbow
A lonely man

Day1 KIMEro Sexy Lady
Day2 Cinderella koetara shuraba da
neraisadametara One Shot!
odoriakase Here We Go!

Black Rainbow
Catch fire moeta desire
Black Rainbow
Mi vi da Loca! Mi vi da Loca!
Black Rainbow
What's the feeling sameta Emotion
Black Rainbow
A lonely man

Sunrise nemuri hajimete
Daylight me ga sameta nara Oh! ahou mitai
shiranai Silhouette ga Shower room
mou Panic! Where am I? What's this place?

Day1 KIMEro Sexy Lady
Day2 Cinderella koetara shuraba da
neraisadametara One Shot!
odoriakase Here We Go!

nemuri hajimete
Daylight me ga sameta nara Oh! ahou mitai
shiranai Silhouette ga Shower room
mou Panic! Where am I? What's this place?




KANJI:


Black Rainbow
Catch fire燃えたdesire
Black Rainbow
Mi vi da Loca! Mi vi da Loca!
Black Rainbow
What's the feeling冷めたEmotion
Black Rainbow
A lonely man

Day1 キメろSexy Lady
Day2 Cinderella越えたら修羅場だ
狙い定めたら One Shot!
踊り明かせ Here We Go!

Black Rainbow
Catch fire 燃えたdesire
Black Rainbow
Mi vi da Loca! Mi vi da Loca!
Black Rainbow
What's the feeling 冷めたEmotion
Black Rainbow
A lonely man

Sunrise 眠り始めて
Dayright 目が覚めたなら Oh! 阿房みたい
知らないSilhouetteがShower room
もうPanic! Where am I? What's this place?

Day1 キメろSexy Lady
Day2 Cinderella越えたら修羅場だ
狙い定めたら One Shot!
踊り明かせ Here We Go!

Sunrise 眠り始めて
Dayright 目が覚めたなら Oh! 阿房みたい
知らないSilhouetteがShower room
もうPanic! Where am I? What's this place?

0 comments:

Post a Comment

Archive / アーカイブ